Avoinna joka päivä 06-24 * asiakaspalvelu@padelclub.fi

Varaukset ja maksut

  1. Kuinka saan varattua vuoron?
  1. Kuinka vuoro maksetaan?
  • Vuorot maksetaan aina varattaessa varausjärjestelmän kautta. Maksun onnistumiseen vaaditaan, että varauksen maksun jälkeen asiakkaan tulee palata varausjärjestelmään. Muuten maksu jää odottamaan ja kenttävaraus ei onnistu.
  1. Voiko teiltä vuokrata mailoja?
  • Kyllä. Vuokramailat varataan ja maksetaan kenttävarauksen yhteydessä. Muista painaa ”Päivitä”-nappia.
  • Vuokramailat löytyvät molemmilla clubeilla hyllyistä, kenttien välissä sijaitsevilta oleskelualueilta.
  1. Unohdin liittää vuokramailat varaukseen. Kuinka saan ne käyttööni?
  • Voit maksaa mailat hallilla joko käteisellä tai MobilePaylla. Ohjeet löytyvät tiskiltä.
  1. Miten saan palloja käyttööni?
  • Tiskin edestä löytyy käytettyjä palloja joita voi lainata ilmaiseksi. Uusia palloja löytyy myös tiskiltä hintaan 7€/tuubi. Maksu onnistuu käteisellä tai MobilePaylla. Ohjeet löytyvät tiskiltä.
  1. Kuinka saan peruttua vuoron?
  • Voit perua vuoron 24h ennen sen alkua kirjautumalla varausjärjestelmään ja valitsemalla ”Oma tili” -> ”Omat varaukset”.
  1. Mitä jos joku peliporukastani sairastuu pelipäivänä emmekä pääse pelaamaan?
  • Ota yhteyttä asiakaspalvelu(at)padelclub.fi , niin katsomme tilannetta.
  1. Mitä tapahtuu maksulleni jos peruutan vuoron?
  • Saat maksamasi summan saldoksi asiakastilillesi ja voit käyttää tätä saldoa korvaavan vuoron varaamiseen. Huom! Saldo ei toimi osamaksuna jos valitset pidemmän vuoron. Saat varattua sillä ainoastaan samanhintaisen tai halvemman vuoron minkä olet perunut.
  1. Käykö teillä liikuntasetelit?
  • Kyllä. Liikuntaseteleistä kelpaavat Smartum, Edenred ja TyKy.
  1. Voinko maksaa vuoroa liikuntaetu kortilla (Edenred, Smartum…)?
  • Valitettavasti vain setelit käyvät.
  1. Kuinka teen varauksen jos haluan maksaa liikuntaseteleillä?
  • Merkitse varaukseen kuinka suuren osuuden haluat maksaa liikuntaseteleillä ja maksa mahdollinen loppuosuus verkkomaksulla. Kun tulet pelaamaan laita liikuntasetelit tiskillä olevaan lippaaseen ja täytä maksua koskeva tietokortti.
  1. Miten saan varattua vakiovuoron?
  • Ota yhteyttä kalle.vainola(at)padelclub.fi tai asiakaspalvelu(at)padelclub.fi ja tiedustele vakiovuoron saatavuutta.
  1. Kuinka saan varattua pallotykin?
  • Pallotykin voi varata ottamalla yhteyttä asiakaspalvelu(at)padelclub.fi.

 

Yleistä

  1. Onko hallilla saunaa?
  • Ei ole, mutta molemmissa halleissa on suihkut/pukuhuoneet naisille ja miehille.
  1. Kuinka pääsen sisälle halliin?
  • Saat varausvahvistuksen yhteydessä koodin jolla pääset sisälle halliin. Samalla koodilla pääset myös Kilon parkkialueelle.
  1. Onko hallilla henkilökuntaa?
  • Ei, molemmat hallimme ovat itsepalveluhalleja. Saat yhteyden henkilökuntaan joko asiakaspalvelu(att)padelclub.fi tai 0400372335.
  1. Kuinka saan valot päälle varaamalleni kentälle?
  • Valot syttyvät automaattisesti 5 min ennen vuoron alkua.